Personalizacja


Embossing

Karta plastikowa z embossingiemTechnika embossingu (z ang. wytłaczanie), czyli druk wypukły to proces, w którym poszczególne znaki są wtłaczane od strony rewersu karty, przez co po stronie awersu stają się widoczne jako znaki wypukłe.
Embossing jest często utożsamiany z kartami bankowymi, przez co odbierany jest jako eleganckie i wyjątkowe rozwiązanie do zapisania danych personalnych posiadacza karty, numeru seryjnego, numeru identyfikacyjnego, daty ważności, etc. Dodatkowym walorem tej metody jest możliwość zabarwiania znaków na kolor czarny lub biały czy też metaliczny, np. srebrny lub złoty - co dodatkowo zwiększa atrakcyjność i wartość karty.

Termodruk

Karta plastikowa z termodrukiemTermodruk to technika nadruku płaskiego, w której kolor utrwalany jest na powierzchni karty poprzez działanie wysokiej temperatury.
Techniką termodruku wykonujemy zadruk:

  • monochromatyczny dla danych osobowych, numeru seryjnego, kodu kreskowego, etc.)

  • wielokolorowy dla zdjęć do identyfikatorów i legitymacji.

Nadruk ink-jet

Ink-jet stanowi znakomite rozwiązanie w przypadku potrzeby szybkiego i względnie taniego personalizowania kart plastikowych przy użyciu znaków alfanumerycznych lub kodów kreskowych.
Uzyskana w ten sposób jakość personalizacji może być mniejsza, niż w przypadku termodruku, lecz tym samym znakomicie nadaje się do kart, które nie muszą legitymować się długookresową trwałością, takich jak sezonowe karty promocyjne lub okresowe karty dostępu.

Insertowanie

Karta plastikowa dołączona do listuPersonalizowane karty plastikowe są najczęściej dystrybuowane za pomocą tradycyjnego mailingu bezpośredniego, lub przekazywane bezpośrednio w punktach kasowych w formie formularzy zgłoszeniowych/rejestrowych. Taka forma wymaga aby dane naniesione na karcie były spójna z danymi zawartymi w liście przewodnim czy formularzu. Qartis oferuje usługę matchowania danych zgodnie z bazą danych dostarczoną od klienta, a także usługę wklejania kart do ulotek, gazet, etui itp.

Direct Mailing i dystrybucja

Szukając skutecznego sposobu dotarcia do klientów coraz częściej wraca się do tradycyjnej formy komunikacji za pomocą przesyłek listowych adresowanych imiennie. Przesyłki takie nazywane powszechnie Direct mailingiem mają tę przewagę, że trafia do sprecyzowanej grupy klientów. Direct mailing może być adresowany do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, określonej wg wieku, płci, grupy zawodowej lub miejsca zamieszkania. Direct mailing pozwala na kreowanie personalizowanej oferty i skuteczną interakcję z odbiorcą.